مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-13سياسي

فارس من| اقداماتی با بار مالی بالا، نیازمند تصمیم سهامداران در هیأت مدیره سالکو است


مدیرعامل کارخانه آلومنیوم جنوب گفت: تصمیمات بزرگ که اثرات مهم و سنگینی برای آینده شرکت و نظام اداری آن دارد نیاز به تصمیمات از سوی سهامداران و نمایندگان آنها در هیات مدیره دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، مسائل مربوط به منابع انسانی از پیچیده ترین موضوعات در سازمان ها است و پیشبرد برنامه ها در این حوزه، تنها با نگاه راهبردی و همه جانبه قابل انجام است.

سرمایه انسانی کارآمد و دارای انگیزه کافی می تواند فرصت های زیادی را برای هر سازمان فراهم کند، احساس رضایت، کرامت، توسعه، ارتقا و عزت از جمله مواردی بوده که نیروی کار به صورت معمول به دنبال آن است.

از این رو درخواست شیفت بندی کارکنان آلومینیوم جنوب به دلیل گرمای هوا و ثبت ان در بخش فارس من خبرگزاری فارس با بیش از هزار و 500 امضاء یکی از سوژه هایی بود که خبرنگار فارس را مامور به پیگیری آن نمود.

در این درخواست کارکنان، با اشاره به گرمای بالای 55 درجه در شهری که چندین بار به عنوان گرمترین نقطه کشور انتخاب شده و همچنین شرایط سخت کار در خط تولید شمش آلومینیوم و شیفت کاری 12 به 4 کنونی به جهت افزایش راندمان تولید و سلامتی کارکنان عنوان شده است.

از این رو مجموعه پرسنل این کارخانه خواستار شیفت بندی 6 به 4 همانند مابقی کارخانجات آلومینیوم کشور از جمله المهدی هرمزگان ، ایرالکو ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اقداماتی با بار مالی بالا، نیازمند تصمیم سهامداران در هیأت مدیره سالکو است

فارس من| اقداماتی با بار مالی بالا، نیازمند تصمیم سهامداران در هیأت مدیره سالکو است